Avslöjande or what?

Hahaaa! Nu måste jag bara säga att jag hittade en grymt cool topp som jag skulle kunna tänka mig att parta lite i. Grymt cool tyckte jag, men sen la jag lite tanke i det, och insåg ganska snart att den förmodligen itne lämnar mycket till fantasin.. Jag menar.. Man kan ju glömma att ha BH under.. Och.. Då syns istället tuttarna, jag är en sån som tejpar, men tejpen lär ju synas också! Haha, usch nej, det skulle jag faktiskt inte våga ha. Jag som tycker att mina silvriga leggings visar allt, tänk så den där toppen. Eller kanske.. Tänk den toppen med dem leggingsen? :p Silver Woman! Haha!

Men den finsn iallafall på ellos hemsida och för er som är lite modigare än mig finns den att beställa här
image3

Kommentarer
Postat av: emelie

ahaa det är här du är:)

2008-01-04 @ 03:23:51
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0