Godnatt bloggen

Hehe, småkikade på min egen blogg nyss och insåg att jag har bilder på mat i vartannat inlägg (!!) Japp, jag älskar mat, men bara den goda maten ;) Ska bli lite ändring på sånt. Nu när skolan snart drar igång så kommer det bli mer shopping från min sida, vilket resulterar i mer kläd-bilder, plus att jag kommer fixa till mig mycket oftare så det kommer bli lite mer outfit-bilder. Sen dessutom åker ju Micke iväg och jobbar snart :( Då kommer jag förmodligen umgås mer med kompisar och hitta på saker för att fylla upp mitt liv (hehe besatt? Neerå) Då blir det mer story's i bloggen ;)

Nu ska vi gå och sova, och det borde ni också göra ;) Puss på er så ses vi imorn! Eller jaa, hörs kanske :p Eller skrivs :p (Grymt tråkig humor)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är ju inget fel på god mat :P och med mindre shopping sparar man pengar :)

2008-01-06 @ 20:32:34
URL: http://tungviktaren.blogg.se
Postat av: tess

riktigt fin design på den här bloggen :)

2008-01-08 @ 15:44:51
URL: http://ninatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0