Gud vad jag saknar

Ja, gud vad jag saknar att blogga. Jag har ju inte gjort det på några dagar nu. Har för det första haft fullt upp, och sen är det inte så kul när jag inte kan göra dagens outfit :p

Vi håller ju på och flyttar, och nu i måndags skulle mäklaren komma och fota huset. Så det har varit totalstädning och  nedpackning av saker. När man fotar huset ska man ju knappt ha några saker framme alls. Jag har bara mina möbler och två blommor. Ingenting på skrivbordet, ingenting i hyllan osv. Så vi har ju packat ner det mesta. Så stora delar av min garderob är nedpackad, mina smycken är nedpackade och mitt smink är delvis nedpackat, har bara det nödvändigaste framme. Vi hann tyvärr inte klart med hela huset till i måndags, så fotograferingen blir på tosdag, alltså imorgon.

Idag var en kille här från anticimex och kollade huset, så att det inte fanns några fuktskador eller någonting som behövde fixas, och huset gick igenom felfritt :)

Så imorgon kommer mäklaren och fotograferar, och hon skulle ta med sig en proffsfotograf, för hon tyckte att vårt hus var fint :) Sen kommer annonsen ut snart och så blir det visning sen.

Så det är full rulle här hemma hos mig, och det är därför jag inte riktigt hinner med bloggen, tyvärr :/ Dessutom är det vääääldigt mycket i skolan nu. Men jäääklarrr vad jag ska börja blogga igen när vi får ordning, och jag får tid igen :) Och efter att vi har flyttat, då kommer jag säkert börja blogga sådär mycket som jag gjorde förut :)

Hoppas att ni hänger med mig även fast jag är såhär tråkig nu :/

Kommentarer
Postat av: Tess

i bland blir de så man har fullt upp å glömmer av att blogga =)

2008-01-17 @ 13:08:43
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Jennie

Alla har bloggsvackor=) Hoppas ni lyckas med en bra förtjänst på huset. Kram =)

2008-01-21 @ 10:07:44
URL: http://jennieinthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0