Hej alla sötnosar!

Nu ni hörni. Nu är det minsann inte alls länge kvar! På torsdag får vi nyklarna ill nya huset, och på lördag är det visning på vårt hus. Det är en förhandsvisning skulle man kunna säga också, på onsdag, för de var några som inte kunde på lördag. Men sen så säljs förmodligen huset då. Grymt läskigt. Men jag längtar.

Tre dagar alltså. Sen har vi huset. Jag ska åka och kika på det på torsdag. Sen hoppas jag att vi flyttar snart :) Och när vi har börjat installera oss i det huset så ska jag sätta igång och blogga som sjutton igen :) Jag läääängtar! Hoppas ni fortfarande står ut med att vänta mina sötnosar :) Jag står knappt ut :p

Hoppas att ni alla har det superbra och så, och att ni saknar mig ;) Haha!

Kommentarer
Postat av: micke

jag saknar dej =(

2008-02-01 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0