Också var stressen igång igen

Ja, nu sitter jag här i skolan igen. Direkt när man kom in i yggnaden så kändes det som att man bara hade haft en vanlig helg, inget lov. Började den här terminen med en fysiklektion, vilket genast fick mig att tappa all den lilla spirit jag hade. Men sen var det iallafall en rättså lugn lektion och jag klarade ändå av det jag skulle göra utan större problem, så det kändes superbra :)

Imorse hände en kul grej! Jag var jag ju på träningen, ridning, och mitt i lektionen så blev det strömavbrott, vilket ledde till att det blev helt kolsvart i ridhuset. Varken jag eller hästen såg någonting så vi gjorde en tvärnit. Det kom inte tillbaka någon ström så jag fick rida ca 20 minuter i mörker, vi bytte ridhus till det andra som var lite ljusare iallafall :p

Nu har jag ju en ny hårfärg också, det blev inte alls som jag hade tänkt mig, men det blev ändå rätt okej, när jag gick och la mig igår somnade jag i tron om att mitt hår var morotsfärgat,  men när jag gjorde mig iordning efter träningen så var det iallafall bättre. Bild kommer senare när jag har kommit hem. Samma sak med min style för idag, kommer också senare.


Efter skolan idag ska jag hem och städa, städa, städa. För på måndag så kommer mäklaren hem till oss och ska ta kort på vårt hus, alla rum och så, och jag har huuuuur mycket grejer som helst både i mitt rum och i mitt gamla rum där jag lämnade kvar hälften av mina saker. Så nu är det bara att packa, sortera och rensa. Kasta och spara.

Vad ska ni sysselsätta er med idag? :)

Kommentarer
Postat av: Egoina

nej, ingen aning..

2008-01-08 @ 16:46:55
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0