Yaiyalicious style + nya hårfärgen

Ja, idag är ju första dagen med min nya hårfärg, som jag skrev förut så blev det ju inte alls som jag ville, och jag vet inte om jag gillar det direkt..

   

Dagens outfit blev en brun stickad tröja med ett senapsgult linne under som syns litegrann. Svarta jeans och en matchande sjal till dom. Jag hade stövlar till idag, ett par bruna, men dom är inte med på bilden. Som smycket hade jag ett armband med brun-guldiga stenar och ett par pärlörhängen i brun-brons. Frisyren idag ville verkligen inte som jag. Jag köpte ju då en ny hårspray, Loreal Elnett, och jag tycker att den är riktigt dålig. Jag tycker att den luktar som ett manligt rakvatten och den håller inte alls i mitt hår osm jag vill, nej, det blir till att köpa en ny.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va fint fast mycket finare förut!

2008-01-08 @ 20:28:59
Postat av: tess

tyckte det vart bra med hårfärgen jag :)

2008-01-08 @ 20:39:31
URL: http://ninatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0